1. Colectarea informatiilor si analiza datelor proiectului de comert online
In prima faza ulterior contractarii serviciului de creare magazin online, echipa tehnica va purta o discutie detaliata cu clientul in care se vor solicita informatii imperios necesare pentru demararea dezvoltarii proiectului de comert online. Consideram aceasta etapa extrem de importanta intrucat se va stabili directia proiectarii si dezvoltarii magazinului virtual in raport cu cerintele beneficiarului. Ulterior colectarii si analizarii datelor furnizate de catre beneficiar se va trece la implementarea celor discutate.
2. Schitare si implementare grafica
Avand o imagine clara conturata in urma discutiilor cu clientul final dar si in baza asteptarilor si doleantelor furnizate la etapa 1 de analiza si colectare date, se va proceda la dezvoltarea fiecarui element de design din cadrul magazinului online (ex. grafica butoane, grafica meniuri, logo design, grafica pictograme, s.a.m.d.). Procedura de schitare si implementare grafica are ca durata de executie aproximativ 2,5 – 3 zile lucratoare.
In cele 3 zile de dezvoltare grafica a magazinului online se va efectua tranzitia digitala a celor discutate, implementarea elementelor grafice, proiectare si configurare meniuri aferente magazinului online si alte detalii stabilite de comun acord in baza discutiei avute la etapa 1 de colectare si analiza doleante furnizate de catre beneficiar.
In cele din urma dupa ce au fost dezvoltate elementele grafice (web design magazin online) se va demara implementarea de redactare cod (programare) utilizand tehnologii de ultima generatie (React, Angluar, CSS3, HTML5, MySQL, PHP, JavaScript).
Implementarea codului sursa pentru proiectul web de comert online va fi efectuata intr-o maniera organizata. Vom pune accent pe rapiditatea magazinului online, viteza de incarcare jucand un rol important in procedura de promovare website. Dupa finalizarea redactarii si implementarii codului sursa aferent magzinului virtual se va trece la analiza si eficientizarea UX / UI, procedand la implementari tehnice de incarcare selectiva in functie de prioritizarile care se impun.
3. Testare functionalitate magazin virtual
Ulterior finalizarii tuturor etapelor de implementare si configurare pentru contractul de realizare magazin virtual se va demara procedura de testare functionaltiate aferenta proiectului virtual. In acest sens se vor analiza aspecte referitoare la baza cromatica a platformei de tip magazin virtual, aspecte legate de codul sursa si testarea tehnologiilor utilizate.
In cadrul departamentului tehnic se vor analiza toate aceste aspecte tehnice (elemente design si cod sursa), pentru a ne asigura ca rezultatul final aferent pachetului de tip magazin virtual contractat este in conformitate cu detaliile stabilite de comun acord in prealabil, incadrul primei etape.
Ulterior analizei tehnice efectuate se va proceda la analiza continutului text si foto din cadrul platformei magazinului online care reprezinta de asemenea un aspect important. Posibilitatea strecurarii micilor erori de redactare in momentul implementarii textelor este foarte probabila. Din acest motiv este important sa verificam fiecare cuvant in parte pentru ca totul sa arate impecabil inainte de lansare.
4. Lansarea proiectului online
Etapa finala in cadrul pachetului de creare magazin virtual este lansarea proiectului in mediul online pentru ca acesta sa devina accesibil din orice colt al lumii. Ulterior furnizarii link-ului temporar catre serverul de probe pe care va putea fi analizat proiectul virtual dar si a stabilirii tuturor detaliilor necesare retusurilor, proiectul web va deveni public. Astfel activitatea online va putea incepe din acest moment, avand posibilitatea angrenarii magazinului virtual in campanii publicitare de tip Google Ads, Facebook Ads, promovare prin bannere online si multe altele.
Ultima etapa este furnizarea datelor de acces in cadrul panoului de administrare. De asemenea veti primi indicatii clare de administrare magazin online, voucher publicitar in valoare de 200 ron pentru campanii publicitare in Google Ads si spotul publicitar cu montaj profesional care va fi publicat in cadrul portalului Youtube si paginii de Facebook.